- Esmorzar i dinar.
- Aigua (min. un litre) o te calent.
- Fruita o alguna cosa per picar (Fruits secs, galetes, sucs, etc.).
- Roba d’abric i calçat còmode.
- Bastons (molt recomenables per caminar amb raquetes).
- Motxilla petita (On portar mocadors, guants, barret de sol, crema solar, etc. )
Les raquetes de neu les repatirà el Centre a tots els inscrits, s'hauran de venir a recollir el dimecres o divendres abans de la sortida.
Arriba la Raquetada del CEF 2018, la sortida amb raquetes de neu del Centre Excursionista Farners.
En aquesta edició anirem fins a l'estació d'esqui de la Masella i pujarem suaument fins el cim de la Tossa (2.535m) d'Alp i baixarem pel mateix lloc.
Es una sortida matinal amb cotxes particulars, i per tant gratuïta per tots els socis. La ruta es d'unes 4 hores aproximadament i d'uns 10kms.
Les places són limitades a 15 i s'ha de fer l'inscripció abans del divendres 2.
- Inscripcions per correu a centre@cefarners.cat
- Inscripcions pel web www.cefarners.cat
- Inscripcions per móbil a 627.205.965 (Robert)
- Sortida amb cotxes particulars (gratuita)
Les raquetes els subministra el Centre Excursionista Farners i s'han de venir a recollir dintre del seu horari d'obertura dels dimecres o divendres.
L'organització es reserva el dret d'anul.lar la sortida en cas de mal temps, s'informarà només els inscrits fins la data limit.